برای شرکتت فاکتور رسمی میخوای موردی نداره ما اونا برات صادر میکنیم
شهرستانی و میخوای کالات زود برسه دستت سریعترین ارسال را با ما تجربه کنید
کالای مورد نظرت در سایت نیست به قسمت کالا های درخواستی برو

ویژگی های جارو برقی خوب

یک جارو برقی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
در واقع جارو برقی پر کاربرد ترین وسیله هر منزل به شمار می آید چرا که هر روزه، ساعت ها مورد استفاده قرار می گیرد و امر تمیز کاری را تسهیل می بخشد. بنابراین باید در هنگام خرید آن، نهایت دقت و وسواس به خرج داده شود.

زیرا خرید جارو فقط مختص یک الی دو روز نیست بلکه باید جوابگوی نیاز های یک عمر خانواده باشد. لباسشویی های زیادی در انواع برند و مدل، در بازار وجود دارند. اگر شما اطلاعاتی درباره ویژگی های یک جاروبرقی خوب ندانید قطعاً در انتخاب با مشکل مواجه خواهید شد.

قدرت و توان جاروبرقی :
اولین فاکتور بسیار مهم، میزان کشش جاروبرقی است که با توان نشان داده می شود. هر چه توان جارو برقی بیشتر باشد طبیعتاً قیمت بالاتری نیز دارد. جارو برقی ها در دو مدل با کیسه و بدون کیسه به بازار عرضه می شوند و انتخاب آن به سلیقه افراد بستگی دارد. اما نکته قابل توجه آن است که جارو برقی های کیسه دار دارای قدرت مکش بالاتری هستند.

منظور از قدرت مکش، توانایی جارو برقی در بلعیدن آلاینده ها از فواصل نسبتاً دور است. دانستن این نکته برای افرادی که علاقمند به نگهداری از حیوانات خانگی نظیر گربه و سگ و یا دارای فرش و قالیچه هایی ضخیم و پرز دار هستند، بسیار مثمر ثمر خواهد بود. در حالی که اگر کارایی جارو تنها به تمیز کردن سطوح سخت منتهی شود، مدل های بدون کیسه، مفید تر هستند.

کیسه دار یا بدون کیسه:
در بازار دو نوع جاو برقی یافت می شود: 1- کیسه دار 2- بدون کیسه، اگر هزینه برای شما مهم هست مدل های بی کیسه ارزان تر هستند و درد سرهای تعویض و شستن کیسه را ندارند.

خالی کردن جارو برقی های بدون کیسه راحت تر است و هنگامی که ناخواسته شی با ارزشی وارد آن شد به راحتی می توان آن را خارج کرد.

از طرفی مدل های کیسه دار بهداشتی تر هستند مخصوصا برای افرادی که به گرد و غبار حساسیت دارند یا در خانه شخص مبتلا به آسم دارند، مدل کیسه دار مانع پخش شدن گرد و غبارها در فضا می شود.

صدای جاروبرقی:
جارو برقی نه تنها پر استفاده ترین وسیله منزل، که در حین حال پر صدا ترین نیز محسوب می شود. صدای زیاد این وسیله، گاهی اوقات آن قدر غیر قابل تحمل است که گویی با مته، به جان روح و روان شما افتاده اند. می توانید با انتخاب یک جارو برقی کم صدا نه تنها خود را از این دردسر نجات دهید بلکه در هر زمانی، حتی مواقعی که سایر اعضای خانواده در خواب هستند، نیز به تمیز کاری بپردازید.

وزن و طول سیم جاروبرقی:
نکته دیگر در هنگام خرید جارو برقی، توجه به وزن و طول سیم آن می باشد. خوشبختانه یا متأسفانه در ایران، این بانوان هستند که با جارو برقی بیشترین ارتباط را دارند. از آن جا که خانم ها دارای جثه ظریف و ریزی هستند و در مقایسه با آقایان، از قدرت جسمی کمتری برخوردار هستند، بهتر است مدلی را انتخاب نمایید که بتوانید آن را به راحتی بلند و یا جابجا کنید. طول سیم نیز در انتخاب ما دخیل است. لازم نیست یادآوری کنیم که هر چقدر طول سیم بیشتر باشد، راحت تر می توان آن را به مکان های مختلف و دور از محل اتصال به پریز برق حرکت داد.

در دسترس بودن قطعات آن در بازار:
همیشه سعی کنید جارو برقی را انتخاب کنید که بعد از خراب شدن دستگاهتان مطمئن باشید قطعات آن را می توانید در بازار گیر بیاورید، چرا الکی مجبور شوید یک جاروی جدید تهیه کرده و هزینه اضافی به خود تحمیل کنید.

قدرت مکش بالا:
قدرت مکش بالا در انتخاب یک جارو برقی بسیار مهم است. قدرت مکش بالا نشان دهنده توان بالای موتور آن است. قدرت مکش بالا به کار شما بسیار سرعت بخشیده و محیط را بهتر تمیز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *