برای شرکتت فاکتور رسمی میخوای موردی نداره ما اونا برات صادر میکنیم
شهرستانی و میخوای کالات زود برسه دستت سریعترین ارسال را با ما تجربه کنید
کالای مورد نظرت در سایت نیست به قسمت کالا های درخواستی برو

مقایسه ماشین ظرفشویی جی پلاس با دوو

مقایسه ماشین ظرفشویی جی پلاس با دوو

شستن ظروف فرایندی زمان‌ بر هست. به‌ همین دلیل، اکثر افراد تمایل دارند برای شستن ظرف‌ ها از ماشین‌ های ظرفشویی کمک بگیرند. ماشین‌ های ظرف‌ شویی ابزارهای صنعتی کارآمدی هستند که شستن ظرف‌ ها با استفاده از آن‌ها در مدت زمان کم و با کیفیت شست بالا انجام می‌ شود. ظرفشویی با داشتن مکانیزم‌ ها و قابلیت‌ های منحصر به‌ فرد وسیله‌ ای کارآمد در آشپزخانه های صنعتی و خانگی به حساب می‌ آید. استفاده از ظرفشویی زمانی اهمیت پیدا می‌ کند که ظروف حجم زیادی داشته  و شستن آن با دست علاوه‌ بر وقت گیر بودن، سختی جسمانی هم در پی داشته باشد. با توجه به این‌ که امروز اکثر مردم به‌ دنبال راحت کردن زندگی خود هستند ترجیح آن‌ ها استفاده از ابزارهایی مثل ظرفشویی در آشپزخانه ها می باشد. موقعی که آن‌ها نیاز به ظرفشویی پیدا می‌ کنند و تصمیم به خرید این محصول صنعتی می‌ گیرند با حجم زیادی از برند های موجود در بازار مواجه می‌ شوند. وجود برند های متفاوت و متنوع باعث می‌ شود که مشتریان دچار سردرگمی در انتخاب شوند و به مطالعات و بررسی‌ های زیادی برای انتخاب یک برند برجسته ظرفشویی نیاز باشد. دوو و جی پلاس دو شرکت سازنده ظرفشویی هستند جی پلاس برند تولیدی در داخل کشور بوده و  دوو یک کمپانی بزرگ کره ای می باشد. در این مقاله می‌ خواهیم مقایسه ماشین ظرفشویی جی پلاس با دوو را انجام دهیم. پس اگر شما هم خریدار آتی ماشین ظرفشویی هستید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برند جی پلاس و دوو مقاله‌ی حاضر را مطالعه کنید.

مقایسه ماشین ظرفشویی جی پلاس با دوو

در این بخش می خواهیم با مبنا قرار دادن فاکتورهایی به خریدارنی که بر سر دو راهی انتخاب ماشین ظرفشویی دوو و ماشین ظرفشویی جی پلاس مانده اند کمک کنیم تا در انتخاب برند ظرفشویی به قطعیت برسند.

  • کیفیت

در مقایسه ماشین ظرفشویی جی پلاس با دوو فاکتور کیفیت برای مشتریان اهمیت به سزایی دارد. تا چند دهه پیش ماشین ظرفشویی ساخته‌ شده برند دوو از نظر قطعات داخلی و راندمان کلی کار، جایگاه ویژه‌ ای در میان مدل‌ های گوناگون ظرفشویی داشت. با روی کار آمدن برند جی پلاس و توجه ویژه سازندگان و طراحان شرکت جی پلاس به بالا بردن کیفیت ظرفشویی تولید شده و انتخاب بهترین موتورها و قطعات درونی برای ماشین ظرفشویی این برند نیز توانسته در زمینه کیفیت به یک سرآمد تبدیل شود.

  • قیمت

برای مشتریانی که می خواهند ماشین ظرفشویی را با قینت مناسب به دست آورند موقع مقایسه ماشین ظرفشویی جی پلاس با دوو به قیمت توجه می کنند. این مشتریان با بودجه محدود خود به‌ دنبال ماشین ظرفشویی هستند که علی‌ رغم کیفیت بالا و مدت زمان طولانی فعالیت از نظر قیمتی نیز نرخ مناسب و منصفانه داشته باشد. لازم به ذکر است که ظرفشویی دوو و جی پلاس از نظر قیمتی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. قیمت ظرفشویی دوو و جی پلاس بعضاً همانند یکدیگر می‌ باشد. بنابراین اگر صرف قیمت به عنوان مبنای شما برای انتخاب ظرفشویی ملاک هست باید گفت بین ظرفشویی دوو و ظرفشویی جی پلاس تفاوتی وجود ندارد.

  • گوناگونی

مشتریان موقع خرید ماشین ظرفشویی به‌ دنبال بررسی مدل‌ های گوناگونی از یک برند هستند. آن‌ ها ملاک خود را انتخاب برندی قرار می‌ دهند که در تولید محصولات خود تنوع را ملاک تولید قرار داده باشد. این افراد در مقایسه ماشین ظرفشویی جی پلاس با دوو دنبال این نکته هستند، در یابند آیا جی پلاس مدل‌ های ظرفشویی متنوع‌ تری دارد یا این‌ که برند دوو در برگیرنده تنوع بیشتر ماشین ظرفشویی هست. باید عنوان کرد هم برند جی پلاس و هم برند دوو تولید کننده انواع گوناگون ظرفشویی هستند. این دو برند بالغ بر سی مدل ظرفشویی را تولید و روانه بازار کرده‌ اند. البته یکی از ایرادهایی که برای برخی از برندها مثل جی پلاس مطرح بوده تنوع کم ظرف‌ شویی‌های ساخته‌ شده است ولی در مقایسه با برند دوو می‌توان تنوع جی پلاس را یک تنوع مناسب قلمداد کرد. تمامی مدل‌ های ظرف‌شویی جی پلاس در بازار موجود هستند. این در شرایطی هست که مدل‌ های ظرفشویی تولیدی دوو با کمبود موجودی رو به‌ رو می باشد. به طوری که برخی از این مدل‌ها در شرایط کنونی تولید نشده‌ اند.

  • ظاهر

برای افرادی که ظاهر دستگاه‌ هایی مثل ماشین ظرفشویی برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد، مقایسه ماشین ظرفشویی جی پلاس با دوو یک مقایسه‌ ای کاربردی به حساب می‌ آید. به‌ طور کلی انتخاب کلیه محصولات  از جمله لوازم برقی به سلیقه افراد مربوط می‌ شود. برند دوو و جی پلاس با در نظر گرفتن سلایق عموم توانسته‌ اند از نظر ظاهری ظرفشویی‌ های منحصربه‌ فردی را تولید کنند. این ظرفشویی‌ها، ساختاری مدرن داشته و با دکور آشپزخانه‌ های مختلف سازگاری ویژه‌ ای دارند. این به مشتری و خریدار بستگی دارد که چه سبکی از ظرفشویی دوو و جی پلاس مورد پسند او واقع شود.

  • موتور

موتور کاربردی‌ ترین قطعه به‌ کار رفته در ماشین ظرفشویی به شمار می‌ رود. بنابراین می تواند مبنای مقایسه ماشین ظرفشویی جی پلاس با دوو قرار گیرد. اگر موتور یک ماشین ظرفشویی کیفیت بالا داشته باشد ماشین ظرفشویی با دوام بوده و کیفیت شستشو ماشین ظرفشویی نیز بالاتر می‌ رود. موتور تضمین‌ کننده قدرت ظرفشویی برای شستن ظروف متعدد در روز هست. اگر یک ماشین ظرفشویی از موتوری با توان بالا برخوردار باشد شستن ظرف‌ های زیاد در روز مسئله‌ ای نگران‌ کننده برای ماشین ظرفشویی نخواهد بود؛ زیرا موتور قدرتمند ماشین ظرفشویی توانایی ساعت کاری زیاد را دارد. ظرفشویی جی پلاس و ظرفشویی دوو ازنظر داشتن  موتور کارآمدی خاصی دارند. البته لازم به ذکر است که موتور ظرفشویی دوو تحت لیسانس کره جنوبی بوده ولی موتوری که درون ظرفشویی جی پلاس قرار گرفته تحت نظر کارشناسان ایرانی تولید شده‌ است.

 

 

 

 

 

 

رضا فتحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *