برای شرکتت فاکتور رسمی میخوای موردی نداره ما اونا برات صادر میکنیم
شهرستانی و میخوای کالات زود برسه دستت سریعترین ارسال را با ما تجربه کنید
کالای مورد نظرت در سایت نیست به قسمت کالا های درخواستی برو

سریع ترین راه از بین بردن بوی بد یخچال

در حالت ایده آل، یخچال‌ها باید از بوهای نامطبوع جلوگیری کنند نه اینکه باعث ایجاد آن شوند. اگر یخچال شما بو می‌دهد، وقت آن رسیده که آن را تمیز کنید. اگر یخچال جنرال الکتریک شما بوی بد گرفته و با تمیز کردن آن مشکل حل نشد ممکن است بو ناشی از چیزی در داخل یخچال نباشد، بلکه قطره چکان عامل ایجاد بو باشد. خرابی فن کندانسور و کویل‌ها و تنظیم نشدن درست دمای یخچال نیز از دیگر عوامل بوی بد یخچال به شمار می‌روند.برای از بین بردن بوی بد یخچال تا آخر این نوشته با ما همراه باشید.

استفاده از قهوه آسیاب شده:

دانه قهوه به عنوان یکی از محبوب‌ترین جاذب بوی یخچال شناخته می‌شود. قهوه تازه آسیاب شده را به طور یکنواخت در بشقاب بریزید و آن را به مدت 24 ساعت در یخچال نگه دارید. پس از یک روز ماندن در یخچال، می‌توانید آن را با خاک مخلوط کنید و به عنوان کود گیاهی استفاده نمایید.

قراردهی چای کیسه‌ای در یخچال:

مقداری چای کیسه‌ای استفاده شده را در یک ظرف بریزید و آن را داخل یخچال قرار دهید. برگ‌های چای، بوی بد را جذب می‌کنند و بوی تازه‌ای را در یخچال شما به ارمغان می‌آورند. پیشنهاد می‌کنیم هر 3 تا 4 روز یک بار چای کیسه‌ای را تعویض کنید.

قردادن جوش شیرین در یخچال:

یکی دیگر از روش‌های از بین بردن بوی بد یخچال استفاده از جوش شیرین است. جوش شیرین سالهاست که به عنوان یک خوشبوکننده طبیعی موثر یخچال شناخته می‌شود. جوش شیرین را داخل یک ظرف بریزید و به مدت 24 ساعت در یخچال قرار دهید. جوش شیرین نه تنها به خلاص شدن از شر بوی بد کمک می‌کند، بلکه بوی خوبی را در یخچال شما ایجاد می‌نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *