برای شرکتت فاکتور رسمی میخوای موردی نداره ما اونا برات صادر میکنیم
شهرستانی و میخوای کالات زود برسه دستت سریعترین ارسال را با ما تجربه کنید
کالای مورد نظرت در سایت نیست به قسمت کالا های درخواستی برو

بررسی انواع مدل های ماشین ظرفشویی جی پلاس موجود در بازار

بررسی انواع مدل های ظرفشویی جی پلاس موچود در بازار

تنوع محصولات همواره باعث سختی انتخاب ها می شود. جی پلاس به دلیل داشتن تنوع مدل های تولید، انتخاب را برای مشتریان به یک مساله چالشی تبدیل کرده است. برای انجام یک خرید موفق و اصولی نیاز هست که بررسی انواع مدل های ظرفشویی جی پلاس موچود در بازار را در دستور کار قرار داد. با این بررسی مشخص می شود کدام مدل از این ظرفشویی می تواند به نیازهاز شما پاسخ دهد. بنابراین در انتخاب مدل ظرفشویی جی پلاس بر اساس فاکتورهای قابلیت، قیمت و طراحی ظاهر به قطعیت خواهید رسید.

ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی در آشپزخانه کمک زیادی برای خانم خانه دار خواهد بود. در واقع می توان ماشین ظرفشویی را به یک خدمتکاری تشبیه کرد که وظیفه او در منزل شستشوی ظرف هست. با روی کار آمدن ظرفشویی های مختلف از جمله ظرفشویی جی پلاس، خانم ها دیگر با مشکل ظرف شستن روبرو نیستند. این مساله بیشتر زمانی نمود پیدا می کند که خانم یک خانه در بیرون از منزل دارای فعالیت اقتصادی باشد و فرصت انجام کارهای خانه برای او محدود باشد. به همین منظور خرید ماشین ظرفشویی جی پلاس از الزامات خواهد بود. کمپانی گلدیران به عنوان ارائه دهنده برند جی پلاس در تولید ماشین های ظرفشویی تمام دستورالعمل های موجود در زمینه تولیدات صنعتی را ملاک تولید خود قرار داده است. این کمپانی برای این که محصولات تولیدی با کیفیت و منحصر به فردی تولید کند از تمام تجهیزات کاربردی در این زمینه استفاده می کند. در واقع کمپانی مذکور با امکانات پیچیده، متنوع و ماشین الات به روز، ظرفشویی جی پلاس را در انواع مختلف تولید نموده است. به همین منظور می توان با بررسی انواع مدل های ظرفشویی جی پلاس موچود در بازار شناخت خود در زمینه تولیدات جی پلاس را بالا برده و با افزایش شناخت در میان گوناگونی های موجود، انتخابی هدفمند و مطمعن از ظرفشویی جی پلاس صورت داد. خرید محصولات و دستگاه های برقی باید با رعایت جوانب مختلف همراه باشد؛ زیرا تقلب در بازار تولید لوازم خانگی بسیار زیاد  رخ می دهد. از این رو ممکن است برندهای بی کیفیت که صرفا از نظر ظاهری با جی پلاس شباهت دارند به جای برند اصلی ظرفشویی جی پلاس انتخاب شود. قطعات در دستگاه های تقلبی کیفیت کارکردی ندارند. برند جی پلاس در تمامی مدل هایی که تولید کرده از تجهیزات درونی پر قدرت از جمله موتور پر قدرت استفاده نموده است.

بررسی انواع مدل های ظرفشویی جی پلاس موچود در بازار

بعد از کاووش های متعدد ماشین های ظرفشویی ساخته شده و آشنا شدن با ماشین ظرفشویی جی پلاس برای این که تصمیم نهایی تهیه ظرفشویی گرفته شود باید بررسی انواع مدل های ظرفشویی جی پلاس موچود در بازار انجام شود. همانطور که بیان شد برند جی پلاس بیش از بیست مدل ظرفشویی دارد که در این جا به بررسی چند مورد از مدل های ظرفشویی این برند می پردازیم:

  • نوع GDW K462W ظرفشویی جی پلاس

این مدل از ظرفشویی برند جی پلاس ظرفیت شستن ظروف چهارده نفر را دارد. اگر این مدل برای خرید انتخاب شماست، می توانید از هشت مورد برنامه ای که در این نوع از ظرفشویی تعریف شده برای شستن ظروف استفاده نمایید. وجود قفل کودک، خیال کاربر را برای کار با این ماشین ظرفشویی راحت تر کرده است. چندین جایگاه سبد در این ظرفشویی تعبیه شده که کاربران می توانند در صورت لزوم سبد هایی که در قسمت بالای ظرفشویی قرار گرفته اند را جابه جا کنند. با توجه به این که با آب کم می توان ظروف چهارده نفر را در این ظرفشویی شست یک مدل ظرفشویی اقتصادی به حساب می آید. این ظرفشویی مجهز به طبقه ای هست که به صورت اختصاصی قاشق و چنگال ها را در آن قرار می گیرد. بلور، ارکوپال و کلیه ظروفی که شکننده هستند را می توان با آسودگی خیال در این ظرفشویی برای شستشو قرار داد.

  • نوع GDW K351 ظرفشویی جی پلاس

در بررسی انواع مدل های ظرفشویی جی پلاس موچود در بازار می توان به مدل GDW k351 اشاره کرد. ماشین ظرفشویی که شستن ظرف های سیزده نفر با استفاده از آن به راحتی انجام می شود. این مدل نیز از قفل کودک برخوردار بوده و موقع آغاز شستشو درب آن به صورت اتوماتیک فقل می شود تا کودکان امکان باز کردن درب ظرفشویی در زمان شستشو را نداشته باشند. در این مدل نیز شرایط شستن ظروف شکننده در ایمنی کامل وجود دارد.

  • نوع GDW M4563S ظرفشویی جی پلاس

این نوع از ماشین ظرفشویی جی پلاس یک برنامه شستشو بیشتر از مدل های گفته شده قبلی داشته و از نه برنامه به صورت همزمان بهره می برد. پتانسیل شستشوی این ظرفشویی حداکثر چهارده نفره هست. میزان نیاز این نوع ظرفشویی به انرژی آب و برق برای شستشو کم بوده و کم بودن نیاز ظرفشویی سبب اقتصادی بودن آن گردیده است. ظرف ها بعد از گذر از مرحله شستن به بخش دیگر ظرفشویی برای بخار دهی و خشک کردن ارسال می شوند. چنانچه نیاز باشد ظرف ها یک پیش شستشو داشته باشند، این ظرفشویی امکان پیش شستن را برای ظرف های کثیف فراهم کرده است.

  • نوع GDW L352W ظرفشویی جی پلاس

در بررسی انواع مدل های ظرفشویی جی پلاس موچود در بازار پرداختن به مدل GDW  L352W ضروری هست. این ظرفشویی سفید رنگ و چهارده نفره می باشد. قابلیت های برنامه ای این مدل نسبت به مدل های قبلی سه برنامه کمتر بوده و یک مدل پنج برنامه ای هست. از نظر شرایط شستشو و سخت افزاری مشابه نمونه های قبلی ظرفشویی جی پلاس است.

 

 

 

 

رضا فتحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *